Permision


I Veronica, widow of the late Montague Keen give permission to Maria Luisa de Vasconcellos to translate messages from Montague for her website. Montague Vernon Keen is a registered Trade Mark, I also hold the Copywrite No. 2366610

Es, Veronika, Montekjū Kīna atraitne, dodu atļauju Marijai Luisai de Vaskonsellos tulkot Montekjū vēstījumus viņas mājas lapā. Montague Vernon Keen ir reģistrēta Preču zīme (Trade Mark), man pieder arī autortiesības No.2366610 (Copywrite No. 2366610)

trešdiena, 2010. gada 2. jūnijs

30.maijs/2010

VISPIRMS TIE NĀCA PIE MANIS KĀ PIE EBREJA, UN TĀ KĀ ES NEESMU EBREJS, TAD ES NEKO NEDARĪJU.

TAD TIE NĀCA PIE MANIS KĀ PIE KOMUNISTA, UN TĀ KĀ ES NEESMU KOMUNISTS, TAD ES NEKO NEDARĪJU.

TAD TIE NĀCA PIE MANIS KĀ PIE ARODBEIDRĪBU PĀRSTĀVJA, UN TĀ KĀ ES NEESMU ARODBIEDRĪBĀ, TAD ES NEKO NEDARĪJU.

TAD TIE NĀCA PIE MANIS, UN NEVIENA CITA VAIRS NEBIJA ATLICIS AR KO RUNĀT PAR MANI.
Martin Niemoller



Ar katru dienu jūsu pasaules cilvēki zaudē un tiem tiek atņemtas Cilvēktiesības un Brīvības, bet jūs neiebilstat pret to, ka jūs verdzina. Šie vārdi nav par stipru tam, kas notiek, mostieties pirms būs par vēlu. Neatstājiet atmodu dažu cilvēku ziņā, ikvienam un katram tas jādara pašam, jūs to esat parādā sev, saviem bērniem un nākotnes paaudzēm. Atveriet savus prātus, sanāciet kopā, atbalstiet viens otru, atrodiet to vadību, kas jau pieejama Cilvēku izpausmē, kā arī to, kas nāk no Gara pasaules. Kļūstiet par Apzinīga Saprāta Cilvēku Būtni, kas patiesībā esat, nekad jums netika paredzēta dzīve policejiskā iekārtā, ievērojot un godājot visus likumus, kas ieviest tikai tādēļ, lai manipulētu un nepieļautu Jaunu Pasaules Kārtību. Es vēl vienu reizi saku, atprasiet savu spēku, neiegrimstiet un neaizbildinieties sajūtās „kas es esmu, lai uzdotu šādus jautājumus”, neesiet upuris, tas ir tas, ko tie vēlas, jūs esat Cilvēku Būtne, kas reiz atgriezīsies Garā, uz to vietu, kurai piederat. Jūs gaida Jauns laikmets, vai iesiet uz priekšu, Gaismas apskauti un dzīvosit harmonija un cieņā ar „visu kas ir”? Pienācis lēmuma pieņemšanas laiks, „gaidīšanas un tad jau redzēs attieksme” nolems jūs Tumsas verdzības dzīvei. Jūsu pasaule mainās- ejiet kopā ar plūsmu, Gaisma ir gatava jūs apskaut. Neatdodiet sevi BAILĒM un iebiedēšanai, kontrolei un apspiešanai. Jautājiet sev: KĀ TAS IESPĒJAMS, KA DAŽI VAR KONTROLĒT MASAS, jūsu Valdības, Bankas, Izglītību, TV, Laikrakstus, Pārtiku ko ēdat, Medikamentus ko lietojat, viss, kas jums ir pieejams tiek pilnībā kontrolēts un ar katru dienu šī kontrole tikai spēcinās. MOSTIETIES pirms nav par vēlu.


Mana mīļā sieva ļoti smagi strādā, lai parādītu patiesību un ceļu, viņa ir sakontaktējusies ar citiem, kas arī strādā Gaismā, kopā viņi parādīs ejamo ceļu. Es jau teicu, ka mēs, Garā mītošie, bijām tas instruments, kas vadīja Deividu Aiku uzrakstīt grāmatu „Cilvēku rase, piecelies kājās” („Human Race, Get Off Your Knees”), tas ir tieši tas, kas jums jādara un jādara tas ir tagad. Deivids ir lielisks piemērs tam smagajam darbam, kas atver prātus. Pārdzīvotās ķengas un izsmiekls kalpojušas un spēcinājušas Aiku, tagad paši apsmējēji var lasīt viņa grāmatas. Darīt to, ko jūtat kā pareizu, tas ir svarīgi. Deivids laipni devis Veronikai atļauju ievietot mūsu mājas lapā diskusijas ar Džordanu Maksvelu (Jordan Maxwell), tās atrodamas pie Jim Ryan's Project Avalon. Tas ir labs ieskats divu lielu pētnieku darbā. Veronika vēlas turpināt savu darbu kopā ar visiem Patiesības meklētājiem. Mūsu plāni ir vareni, pievienojieties tam ko dziļi sevī izjūtiet kā patiesību, jūsu intuīcija nekad nepievils, meklējiet savu sapratni. Ziniet, ka esat Dieva Bērni, kas šajā laikā nonākuši uz Zemes.

Aiens R Kreins (Ian R Crane) ir vēl kāda personība, ar kuru sastapusies Veronika. Šie jaunie cilvēki katrs savā veidā strādā lai sniegtu cilvēcei Patiesību un Gaismu, mēs visi kopā strādājam šim mērķim. Apvienojušies mēs izturēsim, Šķelti mēs kritīsim, pienācis laiks sanākt kopā visiem labajiem cilvēkiem, lai atjaunotu Gaismu.

Paldies, mana mīļā, ka piedalījies filmā, kas stāsta par Dr.Džonu Maku (Harvarda). Džons bija vēl kāds, kurš cietis no Valdības rokām, bet viņam pietika spēka palikt pie tā, ko uzskatīja par pareizu. Pavisam drīz saistībā ar viņa darbu vairs nebūs nekādu jautājumu, pierādījumi runās paši par sevi. Esošie spēki bīda kalnus, lai apspiestu patiesību, ir vajadzīga drosme teikt Patiesību. Mēs visi, kas gājām pa Patiesības ceļu, esam cietuši, mums nebija izvēles, mēs savu ceļu izvēlējāmies pirms inkarnēšanās, mēs izvēlējamies tuvināt Zemi Gaismas Jaunajam Laikmetam, ārā no tik ilgi dominējošās Tumsas.

Mēs tagad strādājam kopā tieši tāpat kā to darījām tad, kad biju jūsu pusē, tikai tagad šim darbam ir vēl lielāka steidzamība un svarīgums. Laiks ir pienācis, daudz kas ir jāizdara, kopā ejot mēs ieskausim visus tos, kas vēlas iet šo ceļu. Darbs nesīs augļus, viss notiks tā kā tam jābūt. Mēs lietojām tumsas laiku, lai radītu informāciju, bet to atkodēsim īstajā laikā, jā, krāsas ir brīnumainas, jūs redzēsiet savu Pasauli visā krāšņumā tad, kad tiks aizvākta tumsa un kontrole. Mēs esam kopā ar jums, apņemot jūs ar Mīlestību un Gaismu.

Izbaudiet to ceļojumu, kurā esat iesaistījušies, beigu rezultāts pārspēs visu. Veltiet laiku ģimenei un draugiem, jums nepieciešama atpūta, jo mūsu darbs paņem visu un tas skrien vēja ātrumā tad, kad veltāt tam sevi.

Mana mīlestība pieder tev, vienmēr esmu ar tevi, tevi apbrīnojošais Vīrs, Montī.



Deivids Aiks ļoti laipni atļāva man izvietot šo diskusiju manā mājas lapā. Paldies, Deivid.


ATVAINOŠANĀS.
Mans dators bija sabojājies uz piecām dienām, tādēļ neesmu iepazinusies ar visiem e-pastiem. Atvainojiet, par nesaņemtajām atbildēm. Es strādāju viena, un katru dienu man jāizlasa ļoti liels informācijas apjoms, lūdzu, saprotiet mani, Svētība jums. Mīlestība un Gaisma, Veronika.

Vēlme.
Daudzi uzdevuši jautājumu, kā iegūt savā īpašumā CD; www. angeladonovan.com tas satur ļoti gaišu mācību par to kā sakontaktēties ar savu Augstāko Būtību.

Tulkotājs : Mara
marabrante@inbox.lv

THE MONTAGUE KEEN FOUNDATION

http://mkjapan.blogspot.com/ - JAPANESE

http://mkinfrench.blogspot.com/ -FRANÇAIS

http://www.montaguekeen.com– ENGLISH

http://mkinlatvian.blogspot.com/ - LATVIESU

http://mkingerman.blogspot.com/ - DEUTSCH

http://mkfchinese.blogspot.com/ - MANDARIN/Chinese

http://mkcastellano.blogspot.com/- CASTELLANO/Spanish

http://mknederlands.blogspot.com/- NEDERLANDS

http://mkchannelings.blogspot.com/- PORTUGUÊS

Original and translations of the Galactic Messages available on

http://peacelovelove.blogspot.com/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru