Permision


I Veronica, widow of the late Montague Keen give permission to Maria Luisa de Vasconcellos to translate messages from Montague for her website. Montague Vernon Keen is a registered Trade Mark, I also hold the Copywrite No. 2366610

Es, Veronika, Montekjū Kīna atraitne, dodu atļauju Marijai Luisai de Vaskonsellos tulkot Montekjū vēstījumus viņas mājas lapā. Montague Vernon Keen ir reģistrēta Preču zīme (Trade Mark), man pieder arī autortiesības No.2366610 (Copywrite No. 2366610)

trešdiena, 2010. gada 2. jūnijs

Ko Gars teica par Montekjū Kīnu

Ko Gars teica par Montekjū Kīnu



Sekojošais apraksts varētu palīdzēt cilvēkiem saprast to, kāds cilvēks bija Montekjū Kīns.

Mēs nezinājām, kas piedalās seansā, man ir video un lenta, varat stādīties priekšā to pārsteigumu, kad Gars komunicējoties teica:


Gars: Es vēlētos runāt ar misteru Kīnu.


Montī: Ļoti uzmanīgi klausos.


Gars: Tu esi bijis instruments, kas devis milzīgu informācijas apjomu daudziem cilvēkiem. Tavs prāts paredzēts pētījumiem, analizēšanai, apgaismības nešanai tiem cilvēkiem, kuri nesaprot to informācijas līmeni, ko saņem. Mēs gribam paziņot, ka centīsimies pievērst dažu tavu kolēģu uzmanību faktiem, nevis minējumiem, nevis iespējamībām, bet faktiskai informācijai, lai tie, kas saņēmuši informāciju no Garu Pasaules nenoliegtu to kā aplamu. Tikai pašiem izprotot lietas, informācija kļūs noderīga.



Montī: Liels paldies, es to novērtēju.


Gars: Mēs vēlamies, lai tu saprastu vēl kaut ko- tagad mēs cenšamies dot kādam konkrētam cilvēkam lielu daļu tās informācijas, kas saistītas ar Atēnas grieķiem, un viņš šobrīd ir sabijies no tās iedvesmas, ko saņem. Tas ir neattīstīts mēdijs, kura uzmanību mēs pūlamies pievērst.

Montī: Paldies, es pieslīpēšu manas zināšanas par Atēnas grieķiem.


Gars: Mēs vēlamies, lai tu saprastu to, ka, lai gan tev ir karjeras grūtības, bet tas kā tu izturies pret cilvēkiem ir patiešām skaisti. Tu nekad neesi ne uz brīdi kļuvis destruktīvs- domās, vārdos vai darbos. Tu vienmēr esi izrādījis iecietību un mīlestību. Mēs diezgan kategoriski uzsveram, ka tu esi garīga individualitāte, īpaši garīgs, tas nav apslēpjams. Tu esi tāds kā esi. Tā ir viena no svarīgākajām lietām, kas jāmācās dzīvojot zemes plānā. Tev nav maskas, laipnais kungs. Tu esi tas, kas esi. Tavs darbs ir pabeigts. Mēs pūlamies tev to visu izstāstīt.


Tieši tāds bija mans vīrs- unikāls, es jutos īpaša, jo pazinu viņu un veltu savu atlikušo dzīvi kalpošanai viņam, es nolēmu dalīties šī īpašā seansa ierakstā ar jums, lai jūs saprastu, kāds cilvēks bija Montekjū Kīns- Veronika.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru